0681724008 babbelenmet@lurz.nl

Blogs & artikelen

Iedereen heeft teksten nodig. Jij ook.

Iedereen heeft teksten nodig. De switch van een offline naar een online wereld wereld gaat sneller en sneller. Achterblijven met de online identiteit van jouw bedrijf is daardoor geen optie meer. Je website is je visitekaartje waarmee je een goede indruk wilt maken op je potentiële klanten. Waardevolle content over wie je bent en wat je doet speelt daarin een grote rol. Je bent vast niet gaan ondernemen om telkens naar lege, witte documenten te staren. In de verte turend en denkend aan woorden die op papier moeten staan, maar die net niet lekker uit je vingers komen. Snap ik volledig. Graag help ik je met het uitdragen van jouw bedrijfsidentiteit in de vorm van blogs & artikelen.

Waarom blogs & artikelen?

Waardevolle content is enorm belangrijk. De volgende drie pijlers staan centraal voor content bij Lurz:

1. Verhoog de zichtbaarheid van je bedrijf

Als je content deelt, wil je ook dat deze content de juiste personen bereikt. Gevonden worden, informatie delen en conversie opkrikken, dat zijn de voornaamste doelen van je content. Hoe meer vragen je van je doelgroep weet te beantwoorden, des te beter scoor je op Google. Waardevolle content toevoegen aan je website verhoogt daarom de online zichtbaarheid van je bedrijf. 

2. Zorgen voor gerichte bezoekers

Mensen die dankzij gerichte zoekwoorden op jouw website terechtkomen, zijn al specifieker op zoek. Hoe hoger jij scoort op gerichte zoekwoorden, hoe groter de kans de de klant afrekent in jouw winkelkarretje.

3. Eenmalige investering

Een goed geschreven tekst vergt weinig onderhoud in de toekomst. Zolang de content waardevol is en de gewenste zoektermen concreet zijn verwerkt. Over drie jaar vinden mensen jouw artikel nog steeds. Tussendoor een keer je artikel up-to-date brengen met nieuwe informatie is natuurlijk wel belangrijk. Uiteraard help ik je graag met het blijven optimaliseren van je teksten.

    Blogs & artikelen

    Elk bedrijf is anders. Zo ook de manier waarop ieder bedrijf content invult en inzet. Daarom maak ik mijn offertes voor ieder bedrijf op maat. Daarbij houd ik de volgende punten in acht:

    • Hoe vaak heb je een artikel nodig?
    • Hoe lang mogen de artikelen zijn?
    • Wat is de moeilijkheidsgraad van het te behandelen onderwerp?
    • Welke vormen van onderzoek zijn er nodig? (lezen, interview, klantonderzoek, etc.)

    Ik vind het heerlijk om in een nieuw onderwerp te duiken, waar ik nog weinig tot niets van af weet. Veel tijd heb ik niet nodig om iets nieuws te leren, maar vaak moet ik me wel inlezen in het te behandelen onderwerp. Of mijn tekst nu gaat over aardappelen of het behandelen van pesten: ik moet weten wat ik op papier zet. Veel informatie vind ik online of in boeken, maar een interview houden vind ik ook super leuk om te doen! Direct de allerbeste informatie ontvangen van een expert. 

    Langere termijn 

    Je schakelt me probleemloos in voor één enkele blog. Jij blij, ik blij. Toch denk ik dat het waardevoller is om voor langere tijd met elkaar in zee te gaan. Kijken we samen naar de mogelijke invulling van jouw online identiteit en op welke manier we de content daarvoor insteken. Graag stel ik een maanddoel met je vast van bijvoorbeeld 1, 2 of 4 artikelen. Hoe meer informatie ik op voorhand van je krijg, des te specifieker maak ik de offerte voor je klaar.

    Hoe werkt dat bij Lurz?

    Vraag je offerte aan via de knop onderaan de pagina. Geef daarin de volgende informatie aan mij door:

    • Voor welk bedrijf zijn de blog(s) / artikelen?
    • Hoeveel blog(s) / artikelen wil je ontvangen?
    • Hoelang wil je dat de artikelen zijn?
    • Wat is het onderwerp?

    Grote kans dat je nog niet overal direct een antwoord voor hebt. Geen enkel probleem, want ik kijk graag persoonlijk met je mee naar de invulling. Tot snel!