Schrijft teksten die tot de verbeelding spreken
Een goed verteld (bedrijfs)verhaal blijft hangen.
Pas storytelling toe binnen je bedrijf
Een goed verteld (bedrijfs)verhaal blijft hangen. Maak op aantrekkelijke manier duidelijk wie je bent en wat je doet. Speel in je teksten met de verbeeldingskracht van je lezer. Welke emotie wil je raken en hoe? Wie wil je bereiken en waarom? Met mijn manier van schrijven help ik je om jouw verhaal te vertellen. Dat is de kracht van storytelling.
Sprankelende webteksten
Jouw bedrijfsverhaal uitgestrekt over de juiste pagina’s met een duidelijke klantreis.
Verhalende blogs
De expertise(s) van je bedrijf op consistente basis uitgelegd in kloppende woorden.
Beknopte stijlgids
De tone of voice van je bedrijf in een redactioneel document vastgelegd.
Beeldende scripts voor video
Van plan om een video te (laten) maken? Ik schrijf het verhaal in voice-over tekst uit.
Voordelen voor jou
– Sprankelende webteksten die je lezer van begin tot eind meeneemt
– Verhalende blogs, op consistente basis, waarin jouw expertises een plek op het internet krijgen
– Een beknopte stijlgids met je tone of voice als handvatten voor al je werknemers
– Beeldende voice-over waarop jij een video kunt (laten) maken
Sluit diensten op elkaar aan
Einmal ist keinmal. De echte magie begint pas als alle uitingen van je merk op elkaar aansluiten. Zowel je webteksten, jouw expertise(s) in blogs en de gehanteerde tone of voice kennen een duidelijke lijn. Denk alvast aan je organisatie op de lange termijn en combineer meerdere diensten. Zo zorg je voor herkenning en verbinding met je doelgroep.
VOOR WIE DOE IK DIT?
Het liefste schrijf ik voor mkb’ers die al meters hebben gemaakt met hun bedrijf. Je focus ligt op het bedienen van de consument (B2C). Jouw bedrijf heeft daadwerkelijk al een bedrijfsverhaal te vertellen en er zijn mooie resultaten geboekt. Binnen jouw organisatie gebeuren dingen die je niet voor mogelijk had gehouden. Die gebeurtenissen wil je van de daken schreeuwen. Je plannen op zo’n manier delen met je doelgroep, dat je nog meer groei realiseert. Maar hoe zet je die volgende stap? Dat begint bij een kennismakingsgesprek met mij.
ZOALS
MIJN VERHALEN
Wat draagt een stijlgids bij aan mijn organisatie?
Groeit je organisatie lekker door? Dat is een mooi teken! Misschien begon je ooit in je eentje aan een project of deed je dit samen met een compagnon. Plots is daar je eerste stagiaire, neem je werknemers aan en staat er een volwaardige organisatie. Dat ging snel!...
Beeldspraak zorgt voor een sterker inlevingsvermogen in je verhaal
Beeldspraak is het gebruiken van figuurlijke taal om een krachtiger beeld in het hoofd van de lezer te plaatsen. Dit is een kunst die voornamelijk door tekstschrijvers, dichters en copywriters wordt gebruikt. Oh, wacht eens even. Dat ben ik! Hoewel, die dichter moet...
Extrinsieke en intrinsieke motivatie in taalgebruik
In mijn puberteit was ik een echte gamer. Zodra de schoolbel ging stapte ik direct op de fiets naar huis, pakte een glas ijskoude cola en slingerde de PlayStation aan. Tijd om de rest van de dag te verdoen aan meerdere potjes FIFA. Tussendoor riep moeders altijd voor...