Je organisatie zit vol boeiende verhalen. Ze liggen alleen verstopt onder het oppervlak.

Situatie
Onder het oppervlak?
→ In die ene medewerker die al 30 jaar het verschil maakt. → In dat project waar jullie al jaren aan werken. → In die visie die je wel kunt vertellen, maar niet op papier krijgt.
Situatie
Onder het oppervlak?
→ In die ene medewerker die al 30 jaar het verschil maakt. → In dat project waar jullie al jaren aan werken. → In die visie die je wel kunt vertellen, maar niet op papier krijgt.
Ik speur die verhalen op in twee rollen
Ik speur die verhalen op in twee rollen
Situatie
Onder het oppervlak?
→ In die ene medewerker die al 30 jaar het verschil maakt. → In dat project waar jullie al jaren aan werken. → In die visie die je wel kunt vertellen, maar niet op papier krijgt.
Ik speur die verhalen op in twee rollen

"De beste verhalen zitten niet in het eerste antwoord. Ze schuilen in die stilte die net iets te lang duurt."

"De beste verhalen zitten niet in het eerste antwoord. Ze schuilen in die stilte die net iets te lang duurt."
Inhoud
Wat halen we uit een interview?
Een goed gesprek dient als goudmijn voor al je communicatie. Waarom? Omdat persoonljke verhalen blijven hangen. Uit elk interview halen we niet alleen feiten, maar vooral die persoonlijke ervaringen, inzichten en anekdotes die je organisatie menselijk maken.
Inhoud
Wat halen we uit een interview?
Een goed gesprek dient als goudmijn voor al je communicatie. Waarom? Omdat persoonljke verhalen blijven hangen. Uit elk interview halen we niet alleen feiten, maar vooral die persoonlijke ervaringen, inzichten en anekdotes die je organisatie menselijk maken.
Inhoud
Wat halen we uit een interview?
Een goed gesprek dient als goudmijn voor al je communicatie. Waarom? Omdat persoonljke verhalen blijven hangen. Uit elk interview halen we niet alleen feiten, maar vooral die persoonlijke ervaringen, inzichten en anekdotes die je organisatie menselijk maken.
01
Step
01
Interne content
Versterk je organisatiecultuur - Medewerkersportretten voor employer branding - Uitgebreide projectupdates om te delen op je intranet - Kennisdocumenten die expertise vastleggen - Trainingmaterialen met echte voorbeelden
Step
01
Interne content
Versterk je organisatiecultuur - Medewerkersportretten voor employer branding - Uitgebreide projectupdates om te delen op je intranet - Kennisdocumenten die expertise vastleggen - Trainingmaterialen met echte voorbeelden
01
Step
01
Interne content
Versterk je organisatiecultuur - Medewerkersportretten voor employer branding - Uitgebreide projectupdates om te delen op je intranet - Kennisdocumenten die expertise vastleggen - Trainingmaterialen met echte voorbeelden
02
Step
02
Externe content
Toon je expertise aan de buitenwereld - Longreads op je website - Case studies over succesvolle projecten - Reeks social media posts (LinkedIn) - Medewerkersportretten om een gezicht te geven aan je organisatie
Step
02
Externe content
Toon je expertise aan de buitenwereld - Longreads op je website - Case studies over succesvolle projecten - Reeks social media posts (LinkedIn) - Medewerkersportretten om een gezicht te geven aan je organisatie
02
Step
02
Externe content
Toon je expertise aan de buitenwereld - Longreads op je website - Case studies over succesvolle projecten - Reeks social media posts (LinkedIn) - Medewerkersportretten om een gezicht te geven aan je organisatie
03
Step
03
Sales content
Helpt je om deals te sluiten - Klantcases met echte verhalen - Testimonials met klantperspectief - Pitchmateriaal - Medewerkersportretten om een gezicht te geven aan je organisatie. - Landingspagina's - Emplyer branding gericht op sollicitanten
Step
03
Sales content
Helpt je om deals te sluiten - Klantcases met echte verhalen - Testimonials met klantperspectief - Pitchmateriaal - Medewerkersportretten om een gezicht te geven aan je organisatie. - Landingspagina's - Emplyer branding gericht op sollicitanten
03
Step
03
Sales content
Helpt je om deals te sluiten - Klantcases met echte verhalen - Testimonials met klantperspectief - Pitchmateriaal - Medewerkersportretten om een gezicht te geven aan je organisatie. - Landingspagina's - Emplyer branding gericht op sollicitanten
Inhoud
Thematische aanpak per 3 maanden
We werken niet willekeurig, maar bouwen een samenhangend verhaal. Elk kwartaal kiezen we samen een centraal thema dat past bij je organisatiedoelen – van "Innovatie & ontwikkeling" tot "Mensen & cultuur". Of kiezen we toch voor een centraal thema als "Duurzaamheid"? Alle interviews binnen dit kwartaal versterken elkaar en creëren een krachtige, consistente boodschap vanuit verschillende perspectieven.
Inhoud
Thematische aanpak per 3 maanden
We werken niet willekeurig, maar bouwen een samenhangend verhaal. Elk kwartaal kiezen we samen een centraal thema dat past bij je organisatiedoelen – van "Innovatie & ontwikkeling" tot "Mensen & cultuur". Of kiezen we toch voor een centraal thema als "Duurzaamheid"? Alle interviews binnen dit kwartaal versterken elkaar en creëren een krachtige, consistente boodschap vanuit verschillende perspectieven.
Inhoud
Thematische aanpak per 3 maanden
We werken niet willekeurig, maar bouwen een samenhangend verhaal. Elk kwartaal kiezen we samen een centraal thema dat past bij je organisatiedoelen – van "Innovatie & ontwikkeling" tot "Mensen & cultuur". Of kiezen we toch voor een centraal thema als "Duurzaamheid"? Alle interviews binnen dit kwartaal versterken elkaar en creëren een krachtige, consistente boodschap vanuit verschillende perspectieven.
En daarna?
De samenwerking start altijd voor drie maanden. Zo kunnen we een thema volledig uitdiepen en bouwen we aan een overkoepelende contentstrategie. Na 2 maanden evalueren we samen en bepalen we het nieuwe thema voor de volgende periode – zonder langetermijnverplichtingen – of stoppen we ermee. Zo simpel is het.
En daarna?
De samenwerking start altijd voor drie maanden. Zo kunnen we een thema volledig uitdiepen en bouwen we aan een overkoepelende contentstrategie. Na 2 maanden evalueren we samen en bepalen we het nieuwe thema voor de volgende periode – zonder langetermijnverplichtingen – of stoppen we ermee. Zo simpel is het.
En daarna?
De samenwerking start altijd voor drie maanden. Zo kunnen we een thema volledig uitdiepen en bouwen we aan een overkoepelende contentstrategie. Na 2 maanden evalueren we samen en bepalen we het nieuwe thema voor de volgende periode – zonder langetermijnverplichtingen – of stoppen we ermee. Zo simpel is het.
Eenmalig
Eenmalige opstartkosten: €495
Je investering voor een vliegende start:
Eenmalig
Eenmalige opstartkosten: €495
Je investering voor een vliegende start:
Eenmalig
Eenmalige opstartkosten: €495
Je investering voor een vliegende start:
1. Themabepaling
Bepalen van thema's die aansluiten bij jullie organistie en markt.
1. Themabepaling
Bepalen van thema's die aansluiten bij jullie organistie en markt.
1. Themabepaling
Bepalen van thema's die aansluiten bij jullie organistie en markt.
2. Interviewee selectie
Wie zijn de juiste mensen binnen je organisatie om aan het woord te laten?
2. Interviewee selectie
Wie zijn de juiste mensen binnen je organisatie om aan het woord te laten?
2. Interviewee selectie
Wie zijn de juiste mensen binnen je organisatie om aan het woord te laten?
3. Communicatie toolkit
Templates voor het informeren van de geïnterviewden.
3. Communicatie toolkit
Templates voor het informeren van de geïnterviewden.
3. Communicatie toolkit
Templates voor het informeren van de geïnterviewden.
4. Kwartaalblauwdruk
Gedetailleerde planning van interviews en content voor de komende drie maanden.
4. Kwartaalblauwdruk
Gedetailleerde planning van interviews en content voor de komende drie maanden.
4. Kwartaalblauwdruk
Gedetailleerde planning van interviews en content voor de komende drie maanden.
Pakketten
Van onzichtbaar naar onmisbaar
Pakketten
Van onzichtbaar naar onmisbaar
Goed gesprek
€
1399
/maand
1 diepte-interview per maand
2 verhaalvertalingen naar keuze per maand:
Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)
Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)
Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)
De verdieping
€
1899
/maand
2 diepte-interview per maand
3 verhaalvertalingen naar keuze per maand:
Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)
Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)
Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)
Audio-opnames van de interviews
Statement
€
2399
/maand
3 diepte-interview per maand
4 verhaalvertalingen naar keuze per maand:
Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)
Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)
Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)
Audio-opnames van de interviews
Goed gesprek
€
1399
/maand
1 diepte-interview per maand
2 verhaalvertalingen naar keuze per maand:
Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)
Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)
Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)
De verdieping
€
1899
/maand
2 diepte-interview per maand
3 verhaalvertalingen naar keuze per maand:
Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)
Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)
Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)
Audio-opnames van de interviews
Statement
€
2399
/maand
3 diepte-interview per maand
4 verhaalvertalingen naar keuze per maand:
Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)
Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)
Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)
Audio-opnames van de interviews
Pakketten
Van onzichtbaar naar onmisbaar
Goed gesprek
€
1399
/maand
1 diepte-interview per maand
2 verhaalvertalingen naar keuze per maand:
Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)
Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)
Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)
De verdieping
€
1899
/maand
2 diepte-interview per maand
3 verhaalvertalingen naar keuze per maand:
Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)
Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)
Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)
Audio-opnames van de interviews
Statement
€
2399
/maand
3 diepte-interview per maand
4 verhaalvertalingen naar keuze per maand:
Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)
Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)
Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)
Audio-opnames van de interviews
Pakketten
Liever een andere aanpak?
Niet elk verhaal past in een standaard format. Soms heb je een specifieke uitdaging, een bijzonder project of een heel eigen idee over wat je nodig hebt. Dat snap ik. Misschien zoek je: Een interviewer voor je jaarverslag Een schrijver voor je bedrijfsbiografie Een stem voor een nieuw merk Of misschien weet je het zelf nog niet precies. Dat maakt niet uit. Een goed verhaal begint altijd met een goed gesprek. Laten we daar dan ook mee beginnen.
Pakketten
Liever een andere aanpak?
Niet elk verhaal past in een standaard format. Soms heb je een specifieke uitdaging, een bijzonder project of een heel eigen idee over wat je nodig hebt. Dat snap ik. Misschien zoek je: Een interviewer voor je jaarverslag Een schrijver voor je bedrijfsbiografie Een stem voor een nieuw merk Of misschien weet je het zelf nog niet precies. Dat maakt niet uit. Een goed verhaal begint altijd met een goed gesprek. Laten we daar dan ook mee beginnen.
Pakketten
Liever een andere aanpak?
Niet elk verhaal past in een standaard format. Soms heb je een specifieke uitdaging, een bijzonder project of een heel eigen idee over wat je nodig hebt. Dat snap ik. Misschien zoek je: Een interviewer voor je jaarverslag Een schrijver voor je bedrijfsbiografie Een stem voor een nieuw merk Of misschien weet je het zelf nog niet precies. Dat maakt niet uit. Een goed verhaal begint altijd met een goed gesprek. Laten we daar dan ook mee beginnen.
Lars ondersteunt ons bij de lancering van FlowLeer. Hij brengt scherpte, is creatief en professioneel. Hij weet zich perfect in te leven in de boodschap en behoeften van de klant. Een absolute aanrader om mee samen te werken!
Anita Brink
Flowleer
Met inmiddels drie prettige samenwerkingen achter de rug kan ik niet anders zeggen: Lars weet wat ie doet en levert wat er gevraagd wordt. Op zoek naar iemand je van de case een verhaal maakt? Bel Lars!
Dennis Feiken
Proposo
Lars weet van een diepgaand interview met startup founders een prettig leesbaar verhaal te maken. Juist wanneer de materie complex is, weet hij het toegankelijk te maken zonder de inhoudelijke kracht te verliezen.
Karina Zuiderveen
Founded
Samenwerken met Lars is erg fijn, hij heeft een unieke invalshoek. Het is erg plezierig werken met hem en ik krijg goeie reacties op de teksten die hij voor mij heeft gemaakt.
Jurriën Perdok
Studio Ongezouten
Lars ondersteunt ons bij de lancering van FlowLeer. Hij brengt scherpte, is creatief en professioneel. Hij weet zich perfect in te leven in de boodschap en behoeften van de klant. Een absolute aanrader om mee samen te werken!
Anita Brink
Flowleer
Met inmiddels drie prettige samenwerkingen achter de rug kan ik niet anders zeggen: Lars weet wat ie doet en levert wat er gevraagd wordt. Op zoek naar iemand je van de case een verhaal maakt? Bel Lars!
Dennis Feiken
Proposo
Lars weet van een diepgaand interview met startup founders een prettig leesbaar verhaal te maken. Juist wanneer de materie complex is, weet hij het toegankelijk te maken zonder de inhoudelijke kracht te verliezen.
Karina Zuiderveen
Founded
Samenwerken met Lars is erg fijn, hij heeft een unieke invalshoek. Het is erg plezierig werken met hem en ik krijg goeie reacties op de teksten die hij voor mij heeft gemaakt.
Jurriën Perdok
Studio Ongezouten
FAQ
Vragen? Ik was je voor.
FAQ
Vragen? Ik was je voor.
Waarom een abonnement van 3 maanden?
Wie moet ik beschikbaar maken voor de interviews?
Waar vinden de interviews plaats?
Wat als er een maand niets bijzonders is gebeurd?
Hoe lang duurt het voordat ik content krijg?
Krijg ik ook foto's en video's meegeleverd?
Plaats je de content ook in ons CMS?
Kan ik content nog aanpassen na oplevering?
Kan ik ook eenmalig boeken?
Kan ik tussentijds opschalen naar een groter pakket?
Wat zijn de betalingsvoorwaarden?
Gebruik je AI?
Waarom een abonnement van 3 maanden?
Wie moet ik beschikbaar maken voor de interviews?
Waar vinden de interviews plaats?
Wat als er een maand niets bijzonders is gebeurd?
Hoe lang duurt het voordat ik content krijg?
Krijg ik ook foto's en video's meegeleverd?
Plaats je de content ook in ons CMS?
Kan ik content nog aanpassen na oplevering?
Kan ik ook eenmalig boeken?
Kan ik tussentijds opschalen naar een groter pakket?
Wat zijn de betalingsvoorwaarden?
Gebruik je AI?
FAQ