Zo, hier leg ik iets uitgebreider uit wat ik doe

Zo, hier leg ik iets uitgebreider uit wat ik doe

Wie ben ik

Je huurt me dus in voor twee rollen

Wie ben ik

Je huurt me dus in voor twee rollen

Wie ben ik

Je huurt me dus in voor twee rollen

Interviewer

Als interviewer heb ik het vermogen om mensen volledig op hun gemak te stellen en tegelijk uit hun comfortzone te halen. Ik zoek bewust stiltes op en ga expres de andere kant op, omdat ik weet dat daar de echte verhalen zitten. Niet in de voorbereide antwoorden, maar in wat mensen eigenlijk willen zeggen.

Interviewer

Als interviewer heb ik het vermogen om mensen volledig op hun gemak te stellen en tegelijk uit hun comfortzone te halen. Ik zoek bewust stiltes op en ga expres de andere kant op, omdat ik weet dat daar de echte verhalen zitten. Niet in de voorbereide antwoorden, maar in wat mensen eigenlijk willen zeggen.

Tekstschrijver

Als tekstschrijver vertaal ik complexe ideeën en menselijke verhalen naar content die blijft hangen en gelezen wordt. Ik breng verschillende perspectieven samen in één samenhangend verhaal. Ik schrijf niet om indruk te maken met mooie woorden, maar om jouw stem die van je collega's authentiek tot leven te brengen.

Tekstschrijver

Als tekstschrijver vertaal ik complexe ideeën en menselijke verhalen naar content die blijft hangen en gelezen wordt. Ik breng verschillende perspectieven samen in één samenhangend verhaal. Ik schrijf niet om indruk te maken met mooie woorden, maar om jouw stem die van je collega's authentiek tot leven te brengen.

Interviewer

Als interviewer heb ik het vermogen om mensen volledig op hun gemak te stellen en tegelijk uit hun comfortzone te halen. Ik zoek bewust stiltes op en ga expres de andere kant op, omdat ik weet dat daar de echte verhalen zitten. Niet in de voorbereide antwoorden, maar in wat mensen eigenlijk willen zeggen.

Tekstschrijver

Als tekstschrijver vertaal ik complexe ideeën en menselijke verhalen naar content die blijft hangen en gelezen wordt. Ik breng verschillende perspectieven samen in één samenhangend verhaal. Ik schrijf niet om indruk te maken met mooie woorden, maar om jouw stem die van je collega's authentiek tot leven te brengen.

Inhoud

Wat halen we uit een interview?

Een goed gesprek dient als goudmijn voor al je communicatie. Waarom? Omdat persoonljke verhalen blijven hangen. Uit elk interview halen we niet alleen feiten, maar vooral die persoonlijke ervaringen, inzichten en anekdotes die je organisatie menselijk maken.

Inhoud

Wat halen we uit een interview?

Een goed gesprek dient als goudmijn voor al je communicatie. Waarom? Omdat persoonljke verhalen blijven hangen. Uit elk interview halen we niet alleen feiten, maar vooral die persoonlijke ervaringen, inzichten en anekdotes die je organisatie menselijk maken.

Inhoud

Wat halen we uit een interview?

Een goed gesprek dient als goudmijn voor al je communicatie. Waarom? Omdat persoonljke verhalen blijven hangen. Uit elk interview halen we niet alleen feiten, maar vooral die persoonlijke ervaringen, inzichten en anekdotes die je organisatie menselijk maken.

Hoe ik werk?

Simpel. Ik kom niet met een vragenlijst. Niet met een format. Niet met een template. Wat voor je buren werkt, werkt niet per se voor jou. Ik kom met interesse. Met doorvragen. Met stiltes die net iets te lang duren. Soms duiken we het ongemak in. Ik vang je zweetdruppels op en tover ze om in een spannend verhaal. Want daar zitten de verhalen die je zoekt. Verhalen die je doelgroep wil lezen. Maar: dan moeten we wel naar de kern. Voorbij die eerste antwoorden. Voorbij je standaardverhaal. Daar heb je mij voor.

Hoe ik werk?

Simpel. Ik kom niet met een vragenlijst. Niet met een format. Niet met een template. Wat voor je buren werkt, werkt niet per se voor jou. Ik kom met interesse. Met doorvragen. Met stiltes die net iets te lang duren. Soms duiken we het ongemak in. Ik vang je zweetdruppels op en tover ze om in een spannend verhaal. Want daar zitten de verhalen die je zoekt. Verhalen die je doelgroep wil lezen. Maar: dan moeten we wel naar de kern. Voorbij die eerste antwoorden. Voorbij je standaardverhaal. Daar heb je mij voor.

Hoe ik werk?

Simpel. Ik kom niet met een vragenlijst. Niet met een format. Niet met een template. Wat voor je buren werkt, werkt niet per se voor jou. Ik kom met interesse. Met doorvragen. Met stiltes die net iets te lang duren. Soms duiken we het ongemak in. Ik vang je zweetdruppels op en tover ze om in een spannend verhaal. Want daar zitten de verhalen die je zoekt. Verhalen die je doelgroep wil lezen. Maar: dan moeten we wel naar de kern. Voorbij die eerste antwoorden. Voorbij je standaardverhaal. Daar heb je mij voor.

Wat je krijgt, is 't volgende

Mijn expertise als interviewer die: Mensen laat vergeten dat ze geïnterviewd worden Stiltes laat vallen waar anderen doorpraten Doorvraagt waar anderen stoppen Net zo lang zoekt tot het echte verhaal komt En vooral: hoe we tijdens een interview genoeg verhalen vinden voor een maand aan content.

Wat je krijgt, is 't volgende

Mijn expertise als interviewer die: Mensen laat vergeten dat ze geïnterviewd worden Stiltes laat vallen waar anderen doorpraten Doorvraagt waar anderen stoppen Net zo lang zoekt tot het echte verhaal komt En vooral: hoe we tijdens een interview genoeg verhalen vinden voor een maand aan content.

Wat je krijgt, is 't volgende

Mijn expertise als interviewer die: Mensen laat vergeten dat ze geïnterviewd worden Stiltes laat vallen waar anderen doorpraten Doorvraagt waar anderen stoppen Net zo lang zoekt tot het echte verhaal komt En vooral: hoe we tijdens een interview genoeg verhalen vinden voor een maand aan content.

Zo pak ik het aan:

Zo pak ik het aan: “Zeg, wat is er de afgelopen maand allemaal gebeurd?”, is zomaar een vraag die ik mogelijk als eerste stel. Aan de andere kant ontstaat een lichte frons. Een denkfrons. Er gebeurt zoveel: maar wat is noemenswaardig? Eureka. “Nou, nu je het zegt, we naderen de oplevering van project Y, daar heeft Linda, onze projectmanager, een fantastische bijdrage aan geleverd. Wat kan zij goed plannen en organiseren! En Joep, de stille kracht van dit project als vormgever, heeft elke deadline alles gegeven. We hebben geen seconde spanning gehad dat het niet zou lukken. En het eindresultaat? Sjongejongejonge, dat mag er zijn!” “Hebben Linda en Joep al iets gedeeld over dit project?” “Nee.” “Zal ik eens met ze in gesprek gaan over hun aanpak? Wedden dat dit potentiële klanten aanspreekt?” Of “Welk idee ligt al maanden op de plank, maar komt er simpelweg niet van in de uitvoering?” Weer die denkfrons. “Nou, veel van onze medewerkers doen uitingen namens onze organisatie naar de buitenwereld. Maar dit doen ze allemaal op hun eigen manier, met hun eigen stem en in hun eigen taalgebruik.” “Je bent op zoek naar richtlijnen voor je communicatie?” “Ja!” “Waarom komt het er niet van?” “Niemand weet waar we moeten beginnen.” “Say. No. More.” Het antwoord op al je vragen zit al in je. Je wacht alleen op iemand die het eruit trekt. En uitvoert. Dus: Ik duik je organisatie in Interview de juiste mensen Stel de vragen die ertoe doen Vind de verhalen die blijven hangen Vertaal ze naar formats die werken Soms is dat een casetekst van een afgerond project. Soms is dat een reeks LinkedIn-berichten. Soms is dat een medewerkersportret. Soms is dat een uitgewerkte tone of voice. Soms is dat een hele brandstory. Soms is het een combinatie van alles hierboven.

Zo pak ik het aan:

Zo pak ik het aan: “Zeg, wat is er de afgelopen maand allemaal gebeurd?”, is zomaar een vraag die ik mogelijk als eerste stel. Aan de andere kant ontstaat een lichte frons. Een denkfrons. Er gebeurt zoveel: maar wat is noemenswaardig? Eureka. “Nou, nu je het zegt, we naderen de oplevering van project Y, daar heeft Linda, onze projectmanager, een fantastische bijdrage aan geleverd. Wat kan zij goed plannen en organiseren! En Joep, de stille kracht van dit project als vormgever, heeft elke deadline alles gegeven. We hebben geen seconde spanning gehad dat het niet zou lukken. En het eindresultaat? Sjongejongejonge, dat mag er zijn!” “Hebben Linda en Joep al iets gedeeld over dit project?” “Nee.” “Zal ik eens met ze in gesprek gaan over hun aanpak? Wedden dat dit potentiële klanten aanspreekt?” Of “Welk idee ligt al maanden op de plank, maar komt er simpelweg niet van in de uitvoering?” Weer die denkfrons. “Nou, veel van onze medewerkers doen uitingen namens onze organisatie naar de buitenwereld. Maar dit doen ze allemaal op hun eigen manier, met hun eigen stem en in hun eigen taalgebruik.” “Je bent op zoek naar richtlijnen voor je communicatie?” “Ja!” “Waarom komt het er niet van?” “Niemand weet waar we moeten beginnen.” “Say. No. More.” Het antwoord op al je vragen zit al in je. Je wacht alleen op iemand die het eruit trekt. En uitvoert. Dus: Ik duik je organisatie in Interview de juiste mensen Stel de vragen die ertoe doen Vind de verhalen die blijven hangen Vertaal ze naar formats die werken Soms is dat een casetekst van een afgerond project. Soms is dat een reeks LinkedIn-berichten. Soms is dat een medewerkersportret. Soms is dat een uitgewerkte tone of voice. Soms is dat een hele brandstory. Soms is het een combinatie van alles hierboven.

Zo pak ik het aan:

Zo pak ik het aan: “Zeg, wat is er de afgelopen maand allemaal gebeurd?”, is zomaar een vraag die ik mogelijk als eerste stel. Aan de andere kant ontstaat een lichte frons. Een denkfrons. Er gebeurt zoveel: maar wat is noemenswaardig? Eureka. “Nou, nu je het zegt, we naderen de oplevering van project Y, daar heeft Linda, onze projectmanager, een fantastische bijdrage aan geleverd. Wat kan zij goed plannen en organiseren! En Joep, de stille kracht van dit project als vormgever, heeft elke deadline alles gegeven. We hebben geen seconde spanning gehad dat het niet zou lukken. En het eindresultaat? Sjongejongejonge, dat mag er zijn!” “Hebben Linda en Joep al iets gedeeld over dit project?” “Nee.” “Zal ik eens met ze in gesprek gaan over hun aanpak? Wedden dat dit potentiële klanten aanspreekt?” Of “Welk idee ligt al maanden op de plank, maar komt er simpelweg niet van in de uitvoering?” Weer die denkfrons. “Nou, veel van onze medewerkers doen uitingen namens onze organisatie naar de buitenwereld. Maar dit doen ze allemaal op hun eigen manier, met hun eigen stem en in hun eigen taalgebruik.” “Je bent op zoek naar richtlijnen voor je communicatie?” “Ja!” “Waarom komt het er niet van?” “Niemand weet waar we moeten beginnen.” “Say. No. More.” Het antwoord op al je vragen zit al in je. Je wacht alleen op iemand die het eruit trekt. En uitvoert. Dus: Ik duik je organisatie in Interview de juiste mensen Stel de vragen die ertoe doen Vind de verhalen die blijven hangen Vertaal ze naar formats die werken Soms is dat een casetekst van een afgerond project. Soms is dat een reeks LinkedIn-berichten. Soms is dat een medewerkersportret. Soms is dat een uitgewerkte tone of voice. Soms is dat een hele brandstory. Soms is het een combinatie van alles hierboven.

Ik doe dus niet aan:

- Oppervlakkige contentproductie (De vijf beste tips over onderwerp X) (Zo gebruik je product Y). (Dit zijn de voordelen van dienst Z). Standaard marketingpraat (Wij bieden service en kwaliteit) (SEO-gefocuste tekstschrijverij) Gewoon nee. (Likes jagen op social media) Heb je liever 1000 likes van een ongesegmenteerd, random hoopje mensen op deze aardkloot of 2 reacties van potentiële klanten?

Ik doe dus niet aan:

- Oppervlakkige contentproductie (De vijf beste tips over onderwerp X) (Zo gebruik je product Y). (Dit zijn de voordelen van dienst Z). Standaard marketingpraat (Wij bieden service en kwaliteit) (SEO-gefocuste tekstschrijverij) Gewoon nee. (Likes jagen op social media) Heb je liever 1000 likes van een ongesegmenteerd, random hoopje mensen op deze aardkloot of 2 reacties van potentiële klanten?

Ik doe dus niet aan:

- Oppervlakkige contentproductie (De vijf beste tips over onderwerp X) (Zo gebruik je product Y). (Dit zijn de voordelen van dienst Z). Standaard marketingpraat (Wij bieden service en kwaliteit) (SEO-gefocuste tekstschrijverij) Gewoon nee. (Likes jagen op social media) Heb je liever 1000 likes van een ongesegmenteerd, random hoopje mensen op deze aardkloot of 2 reacties van potentiële klanten?

Dit is dus wel:

Diepgaande interviews Echte verhalen Modulaire content Verhalen die blijven hangen

Dit is dus wel:

Diepgaande interviews Echte verhalen Modulaire content Verhalen die blijven hangen

Dit is dus wel:

Diepgaande interviews Echte verhalen Modulaire content Verhalen die blijven hangen

Waarom werken we in thema's?

Met één verhaal ben je er niet. Met één invalshoek ook niet. Dat is alsof je de wereld probeert te veroveren met een plastic zwaard. Het gaat om samenhang. Om diepgang. Om verschillende perspectieven die samen één verhaal vertellen. Jullie verhaal. Daarom werk ik per drie maanden. Elke termijn koppelen we aan een thema. Iedere organisatie zit namelijk bomvol verschillende verhalen: Bedrijfsverhalen (visie, missie, strategie) Mensenverhalen (medewerkers, cultuur, werksfeer) Klantverhalen (cases, testimonials, resultaten) Expertverhalen (kennis, innovatie, ontwikkeling) Procesverhalen (how-we-work, methodiek, aanpak) Dit kan er bijvoorbeeld zo uitzien: Q1: VISIE & STRATEGIE CEO over toekomstplannen Manager over implementatie Team lead over dagelijkse praktijk Q2: MENSEN & CULTUUR HR over werksfeer Senior over ervaring Junior over eerste indrukken Q3: EXPERTISE & INNOVATIE R&D over ontwikkelingen Expert over vakgebied Klant over toepassing Q4: IMPACT & RESULTAAT Projectmanager over succes Klant over samenwerking Team over learnings

Waarom werken we in thema's?

Met één verhaal ben je er niet. Met één invalshoek ook niet. Dat is alsof je de wereld probeert te veroveren met een plastic zwaard. Het gaat om samenhang. Om diepgang. Om verschillende perspectieven die samen één verhaal vertellen. Jullie verhaal. Daarom werk ik per drie maanden. Elke termijn koppelen we aan een thema. Iedere organisatie zit namelijk bomvol verschillende verhalen: Bedrijfsverhalen (visie, missie, strategie) Mensenverhalen (medewerkers, cultuur, werksfeer) Klantverhalen (cases, testimonials, resultaten) Expertverhalen (kennis, innovatie, ontwikkeling) Procesverhalen (how-we-work, methodiek, aanpak) Dit kan er bijvoorbeeld zo uitzien: Q1: VISIE & STRATEGIE CEO over toekomstplannen Manager over implementatie Team lead over dagelijkse praktijk Q2: MENSEN & CULTUUR HR over werksfeer Senior over ervaring Junior over eerste indrukken Q3: EXPERTISE & INNOVATIE R&D over ontwikkelingen Expert over vakgebied Klant over toepassing Q4: IMPACT & RESULTAAT Projectmanager over succes Klant over samenwerking Team over learnings

Waarom werken we in thema's?

Met één verhaal ben je er niet. Met één invalshoek ook niet. Dat is alsof je de wereld probeert te veroveren met een plastic zwaard. Het gaat om samenhang. Om diepgang. Om verschillende perspectieven die samen één verhaal vertellen. Jullie verhaal. Daarom werk ik per drie maanden. Elke termijn koppelen we aan een thema. Iedere organisatie zit namelijk bomvol verschillende verhalen: Bedrijfsverhalen (visie, missie, strategie) Mensenverhalen (medewerkers, cultuur, werksfeer) Klantverhalen (cases, testimonials, resultaten) Expertverhalen (kennis, innovatie, ontwikkeling) Procesverhalen (how-we-work, methodiek, aanpak) Dit kan er bijvoorbeeld zo uitzien: Q1: VISIE & STRATEGIE CEO over toekomstplannen Manager over implementatie Team lead over dagelijkse praktijk Q2: MENSEN & CULTUUR HR over werksfeer Senior over ervaring Junior over eerste indrukken Q3: EXPERTISE & INNOVATIE R&D over ontwikkelingen Expert over vakgebied Klant over toepassing Q4: IMPACT & RESULTAAT Projectmanager over succes Klant over samenwerking Team over learnings

Hoe we dat aanpakken?

We kiezen samen een thema Bepalen de juiste mensen Plannen drie interviews Maken er een samenhangend verhaal van

Hoe we dat aanpakken?

We kiezen samen een thema Bepalen de juiste mensen Plannen drie interviews Maken er een samenhangend verhaal van

Hoe we dat aanpakken?

We kiezen samen een thema Bepalen de juiste mensen Plannen drie interviews Maken er een samenhangend verhaal van

Eenmalig

Eenmalige opstartkosten: €495

Je investering voor een vliegende start:

Eenmalig

Eenmalige opstartkosten: €495

Je investering voor een vliegende start:

Eenmalig

Eenmalige opstartkosten: €495

Je investering voor een vliegende start:

1. Themabepaling

Bepalen van thema's die aansluiten bij jullie organistie en markt.

1. Themabepaling

Bepalen van thema's die aansluiten bij jullie organistie en markt.

1. Themabepaling

Bepalen van thema's die aansluiten bij jullie organistie en markt.

2. Interviewee selectie

Wie zijn de juiste mensen binnen je organisatie om aan het woord te laten?

2. Interviewee selectie

Wie zijn de juiste mensen binnen je organisatie om aan het woord te laten?

2. Interviewee selectie

Wie zijn de juiste mensen binnen je organisatie om aan het woord te laten?

3. Communicatie toolkit

Templates voor het informeren van de geïnterviewden.

3. Communicatie toolkit

Templates voor het informeren van de geïnterviewden.

3. Communicatie toolkit

Templates voor het informeren van de geïnterviewden.

4. Kwartaalblauwdruk

Gedetailleerde planning van interviews en content voor de komende drie maanden.

4. Kwartaalblauwdruk

Gedetailleerde planning van interviews en content voor de komende drie maanden.

4. Kwartaalblauwdruk

Gedetailleerde planning van interviews en content voor de komende drie maanden.

Pakketten

Van onzichtbaar naar onmisbaar

Pakketten

Van onzichtbaar naar onmisbaar

Pakketten

Van onzichtbaar naar onmisbaar

Goed gesprek

1399

/maand

1 diepte-interview per maand

2 verhaalvertalingen naar keuze per maand:

Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)

Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)

Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)

De verdieping

1899

/maand

2 diepte-interviews per maand

3 verhaalvertalingen naar keuze per maand:

Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)

Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)

Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)

Audio-opnames van de interviews

Statement

2399

/maand

3 diepte-interviews per maand

4 verhaalvertalingen naar keuze per maand:

Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)

Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)

Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)

Audio-opnames van de interviews

Goed gesprek

1399

/maand

1 diepte-interview per maand

2 verhaalvertalingen naar keuze per maand:

Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)

Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)

Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)

De verdieping

1899

/maand

2 diepte-interviews per maand

3 verhaalvertalingen naar keuze per maand:

Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)

Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)

Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)

Audio-opnames van de interviews

Statement

2399

/maand

3 diepte-interviews per maand

4 verhaalvertalingen naar keuze per maand:

Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)

Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)

Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)

Audio-opnames van de interviews

Goed gesprek

1399

/maand

1 diepte-interview per maand

2 verhaalvertalingen naar keuze per maand:

Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)

Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)

Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)

De verdieping

1899

/maand

2 diepte-interviews per maand

3 verhaalvertalingen naar keuze per maand:

Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)

Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)

Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)

Audio-opnames van de interviews

Statement

2399

/maand

3 diepte-interviews per maand

4 verhaalvertalingen naar keuze per maand:

Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)

Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)

Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)

Audio-opnames van de interviews