Je organisatie zit vol boeiende verhalen. Ze liggen alleen verstopt onder het oppervlak.

"De beste verhalen zitten niet in het eerste antwoord. Ze schuilen in die stilte die net iets te lang duurt."

Samenwerking

Dit deed ik eerder voor

Inhoud

Wat halen we uit een interview?

Een goed gesprek dient als goudmijn voor al je communicatie. Waarom? Omdat persoonljke verhalen blijven hangen. Uit elk interview halen we niet alleen feiten, maar vooral die persoonlijke ervaringen, inzichten en anekdotes die je organisatie menselijk maken.

01

Step

01

Interne content

Versterk je organisatiecultuur - Medewerkersportretten voor employer branding - Uitgebreide projectupdates om te delen op je intranet - Kennisdocumenten die expertise vastleggen - Trainingmaterialen met echte voorbeelden

02

Step

02

Externe content

Toon je expertise aan de buitenwereld - Longreads op je website - Case studies over succesvolle projecten - Reeks social media posts (LinkedIn) - Medewerkersportretten om een gezicht te geven aan je organisatie

03

Step

03

Sales content

Helpt je om deals te sluiten - Klantcases met echte verhalen - Testimonials met klantperspectief - Pitchmateriaal - Medewerkersportretten om een gezicht te geven aan je organisatie. - Landingspagina's - Emplyer branding gericht op sollicitanten

Inhoud

Thematische aanpak per 3 maanden

We werken niet willekeurig, maar bouwen een samenhangend verhaal. Elk kwartaal kiezen we samen een centraal thema dat past bij je organisatiedoelen – van "Innovatie & ontwikkeling" tot "Mensen & cultuur". Of kiezen we toch voor een centraal thema als "Duurzaamheid"? Alle interviews binnen dit kwartaal versterken elkaar en creëren een krachtige, consistente boodschap vanuit verschillende perspectieven.

En daarna?

De samenwerking start altijd voor drie maanden. Zo kunnen we een thema volledig uitdiepen en bouwen we aan een overkoepelende contentstrategie. Na 2 maanden evalueren we samen en bepalen we het nieuwe thema voor de volgende periode – zonder langetermijnverplichtingen – of stoppen we ermee. Zo simpel is het.

Eenmalig

Eenmalige opstartkosten: €495

Je investering voor een vliegende start:

1. Themabepaling

Bepalen van thema's die aansluiten bij jullie organistie en markt.

2. Interviewee selectie

Wie zijn de juiste mensen binnen je organisatie om aan het woord te laten?

3. Communicatie toolkit

Templates voor het informeren van de geïnterviewden.

4. Kwartaalblauwdruk

Gedetailleerde planning van interviews en content voor de komende drie maanden.

Pakketten

Van onzichtbaar naar onmisbaar

Goed gesprek

1399

/maand

1 diepte-interview per maand

2 verhaalvertalingen naar keuze per maand:

Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)

Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)

Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)

De verdieping

1899

/maand

2 diepte-interview per maand

3 verhaalvertalingen naar keuze per maand:

Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)

Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)

Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)

Audio-opnames van de interviews

Statement

2399

/maand

3 diepte-interview per maand

4 verhaalvertalingen naar keuze per maand:

Interne content (medewerkersportret, kennisdocumenten, trainingsmateriaal)

Externe content (longreads, casetekst, medewerkersportret)

Sales content (klantcases, 6 LinkedIn posts, landingspagina)

Audio-opnames van de interviews

Pakketten

Liever een andere aanpak?

Niet elk verhaal past in een standaard format. Soms heb je een specifieke uitdaging, een bijzonder project of een heel eigen idee over wat je nodig hebt. Dat snap ik. Misschien zoek je: Een interviewer voor je jaarverslag Een schrijver voor je bedrijfsbiografie Een stem voor een nieuw merk Of misschien weet je het zelf nog niet precies. Dat maakt niet uit. Een goed verhaal begint altijd met een goed gesprek. Laten we daar dan ook mee beginnen.

TESTIMONIAL

  • Lars ondersteunt ons bij de lancering van FlowLeer. Hij brengt scherpte, is creatief en professioneel. Hij weet zich perfect in te leven in de boodschap en behoeften van de klant. Een absolute aanrader om mee samen te werken!

    Anita Brink

    Flowleer

  • Met inmiddels drie prettige samenwerkingen achter de rug kan ik niet anders zeggen: Lars weet wat ie doet en levert wat er gevraagd wordt. Op zoek naar iemand je van de case een verhaal maakt? Bel Lars!

    Dennis Feiken

    Proposo

  • Lars weet van een diepgaand interview met startup founders een prettig leesbaar verhaal te maken. Juist wanneer de materie complex is, weet hij het toegankelijk te maken zonder de inhoudelijke kracht te verliezen.

    Karina Zuiderveen

    Founded

  • Samenwerken met Lars is erg fijn, hij heeft een unieke invalshoek. Het is erg plezierig werken met hem en ik krijg goeie reacties op de teksten die hij voor mij heeft gemaakt.

    Jurriën Perdok

    Studio Ongezouten

FAQ

Vragen? Ik was je voor.

Waarom een abonnement van 3 maanden?

Wie moet ik beschikbaar maken voor de interviews?

Waar vinden de interviews plaats?

Wat als er een maand niets bijzonders is gebeurd?

Hoe lang duurt het voordat ik content krijg?

Krijg ik ook foto's en video's meegeleverd?

Plaats je de content ook in ons CMS?

Kan ik content nog aanpassen na oplevering?

Kan ik ook eenmalig boeken?

Kan ik tussentijds opschalen naar een groter pakket?

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Gebruik je AI?