Schrijft teksten die tot de verbeelding spreken
Een goed verteld (bedrijfs)verhaal blijft hangen.
Pas storytelling toe binnen je bedrijf
Een goed verteld (bedrijfs)verhaal blijft hangen. Maak op aantrekkelijke manier duidelijk wie je bent en wat je doet. Speel in je teksten met de verbeeldingskracht van je lezer. Welke emotie wil je raken en hoe? Wie wil je bereiken en waarom? Met mijn manier van schrijven help ik je om jouw verhaal te vertellen. Dat is de kracht van storytelling.
Sprankelende webteksten
Jouw bedrijfsverhaal uitgestrekt over de juiste pagina’s met een duidelijke klantreis.
Verhalende blogs
De expertise(s) van je bedrijf op consistente basis uitgelegd in kloppende woorden.
Beknopte stijlgids
De tone of voice van je bedrijf in een redactioneel document vastgelegd.
Beeldende scripts voor video
Van plan om een video te (laten) maken? Ik schrijf het verhaal in voice-over tekst uit.
Voordelen voor jou
– Sprankelende webteksten die je lezer van begin tot eind meeneemt
– Verhalende blogs, op consistente basis, waarin jouw expertises een plek op het internet krijgen
– Een beknopte stijlgids met je tone of voice als handvatten voor al je werknemers
– Beeldende voice-over waarop jij een video kunt (laten) maken
Sluit diensten op elkaar aan
Einmal ist keinmal. De echte magie begint pas als alle uitingen van je merk op elkaar aansluiten. Zowel je webteksten, jouw expertise(s) in blogs en de gehanteerde tone of voice kennen een duidelijke lijn. Denk alvast aan je organisatie op de lange termijn en combineer meerdere diensten. Zo zorg je voor herkenning en verbinding met je doelgroep.
VOOR WIE DOE IK DIT?
Het liefste schrijf ik voor mkb’ers die al meters hebben gemaakt met hun bedrijf. Je focus ligt op het bedienen van de consument (B2C). Jouw bedrijf heeft daadwerkelijk al een bedrijfsverhaal te vertellen en er zijn mooie resultaten geboekt. Binnen jouw organisatie gebeuren dingen die je niet voor mogelijk had gehouden. Die gebeurtenissen wil je van de daken schreeuwen. Je plannen op zo’n manier delen met je doelgroep, dat je nog meer groei realiseert. Maar hoe zet je die volgende stap? Dat begint bij een kennismakingsgesprek met mij.
ZOALS
MIJN VERHALEN
3 Belangrijke redenen waarom je een nieuwsbrief verstuurt
Vandaag leg ik jullie uit waarom je een nieuwsbrief naar je klanten stuurt. Of waarom je dat zou moeten doen. Het is vrij eenvoudig om een dergelijk systeem op je site te implementeren, maar lastig om consistent te onderhouden. Toch is anno nu e-mail marketing nog...
5 Tricks om je local SEO beter in te richten
Gebruik deze 5 tricks om jouw local SEO beter in te richten. Local SEO is het dusdanig inrichten van je site om beter vindbaar te zijn in je eigen regio. Afhankelijk van de producten of diensten die je levert kan local SEO een uitkomst voor je zijn. Voor mij als...
Wat is een contentstrategie?
Wat is een contentstrategie? Die vraag stelt men mij wel eens naar aanleiding van mijn site. Vooral voor mensen die niet weten wat een contentstrategie is, is het aan te raden om er gebruik van te maken. Maar waarom betalen voor iets waarvan je niet weet wat het is?...